2009. március 12., csütörtök

Müsorajánló/ kedvcsináló és a szerkesztö elöszava

Elnézést,
kicsit elhanyagoltam a blogot - mentségemre szolgáljon, hogy "meghalni sincs idöm" - a történetben a legbizarrabb, hogy nem tudom, mivel töltöttem el az idöm... És még egy "hang" észtet sem tanultam!
Na jó, van a munka (környezetvédelem, az orosz kisebbség integrációja, a Youth in Action program megismertetése és népszerüsitése - de leginkább magyar estet szervezek ápr. 2.-ra) vezetem a háztartást (mosás, takaritás, fözés, na jó, az utóbbi az túlzás, ha belegondolok, a többi is) - egy szóval igyekszem megfelelni minden elvárásnak.
Most már rámférne egy kiadós alvás de ezt még gyorsan elmondom.
Ma mozgósitottam utolsó energiatartalékaimat; egy Red Bullal, egy zacskó ilyen mindenféle maggal (dió, mogyoró, banánchips, mazsola, stb.) meg egy Artic Sport nevü sportitallal. Igaz, nem kimondottan sportolok, de nem annyira szigorúan véve;
két és fél hete vagyok itt, egy az otthoninál barátságtalanabb éghajlatú országban, esik és esik a hó, kinn g...hideg van(!) - mindenesetre számomra szokatlanul hideg - úgyhogy mivel nem vagyok még hozzászokva ehhez, nekem mindenféle tevékenység odakint per pillanat "Artic Sportnak" számit; akár lemegyek vásárolni, vagy csak sétálok egyet a városban. Söt szerintem az is, hogy csak itthon ülök, a képernyö elött. Vagy eszem. Vaaaagy...

Na, akkor most a következö részek tartalmából.
Legközelebb vissztérek kicsit strukturáltabban, egy, kifejezetten a munkámmal és munkatársaimmal foglalkozó poszttal, mert erröl a témáról még nem is irtam, tényleg, és talán sokakat ez is érdekel. valamint azt is megtudhatjátok, milyen kulturális különbségek tudják teljesen zavarba hozni az embert, és teljesen kirántani a talajt az lába alól. (És egyéb kis szinesek.)

És ha már itt tarunk, szeretném megköszönni a visszajelzéseket, nagyon örültem, és jó volt olvasni azokat, és örülök, hogy sokaknak tetszik - igyekszem tartani a szinvonalat, és rászolgálni a bizalomra! Ha valamire esetleg kiváncsi valaki, amit kihagyhattam, de triviális dolog, és elfelejtettem róla irni, jelezheti a kommentekben. Igyekszem figyelembe venni, ahogy tudom :)
Most tényleg búcsúzom, mert sosem fogok aludni különben - jó éjt! :)

2 megjegyzés:

  1. Hajrá Szasza, csak így tovább!

    Ezen az 'Artic Sports' dolgon nagyot nevettem, ahogy felvezetted a poént marhajó volt :))

    üdv
    safi

    VálaszTörlés
  2. már kaptunk ajánlót, kedvcsinálót, műsorújságot.

    De hát a Dallas nem volt, úgyhogy kap...

    Egy dörgés van és kész, mindjár elmúlik minden.

    na kapd össze magad!

    VálaszTörlés